Aug 11, 2011

MRS LONELY

apa perasaan bila mak korang sms "i'm lonely"?

rasa mcm nk jerit terlolong panggil doremon.pinjam pintu ajaib kalau boleh nak terus salam pelok cium mak

tapi apa yang mampu aku balas adalah dengan kata2 semangat agar hidup mesti diteruskan tak kira la ditinggal berseorangan ke berteman ke..

"isokay.take it as a challenge during Ramadhan. a test from Allah"

bak kata arwah nenek dulu - dalam kubur nanti pun duduk sorang2 jugak...



p/s for mak : BERTAHAN!!lagi bape minggu nak raya :(


2 comments:

  1. kesian!~aku pon kesian kt kakak aku dok sorang..
    byk kali ajk aku teman die..tapi kije x siap agi ni~homesick!

    ReplyDelete