Jan 22, 2012

baby, baby, baby, ohh!!

Dh 2 minggu lebih meninggalkan rabbit2 aku di bawah jagaan papaku!Hari jumaat smlm baru selamat sampai di Kangar. Perasaan rindunya pada rabbit2 memang tidak dapat digambarkan. Smpai2 rumah terus tengok rabbit, lepas tu baru masuk rumah!

Harini ada lagi orang beli 2 ekor baby rabbit..so sekarang baby rabbit aku hanya tinggal 3 ekor!apa?3 ekor?tak percaya?6 ekor telah terjual dgn jayanya,..1 ekor jadi arwah..ni mesti byk mkn rumput carpet bapak aku!lps ni takmau lepas dh!ada lg seekor cirit-birit ni..risaunya..bertahanlah baby!!!

 2 ekor dara sunti!

ini pon dara sunti jugak ni!tapi beliau keciritan..lalu terpaksa dikuarantinkan~kecian dia..bertahanlah!jgn tinggal daku!=(


klakar la..boleh lak jatuh sebelah telinga dia..kikiki..kalau jatuh dedua baru la jadi holland lop cam Fiffy..takdak sekor pon jatuh dedua belah telinga..hahhhaA

suka yg ni!comel sbb takde tompok di muka!yg comel lain2 dh selamat dijual~moga bahagia dan gembira hendaknya..pembeli pon nmpak cam baik2..=)

3 ekor teruna!siapa paling maskulin?Tada!semestinya yg mata merah tu, si bapak budak/perogol bersiri..kikikiki..dh nakal mereka ini!suka keluar pagar depan..lari2 kt jalan/masuk celah2 pokok rumah jiran..haishhh..makin dikejar makin jauh mereka lari..yg baik skit adalah Lala (blah kiri tu). Lala memang manja dari kecik,.

p/s: wuuu...bapak aku suruh jual semua lps ni!sedihnyaaaaaaaaa..tapi aku telah bernazar untuk tidak membantah lagi..redhalah!

Lady Bunny

2 comments:

  1. hah semua including 3 ekor anak bujang ke?

    tamat lah generasi Y mcm ni!

    ReplyDelete
  2. ahaks!takpe..aku tak wt iklan lagi rabbit yg besar tu!
    bila tah nk amik pic cantik2..tapi Chi2 cm pregnant lg je!>_<"

    ReplyDelete