May 16, 2012

UNTUNGNYA YATT


astaghfirullah hal azim..tiba-tiba rasa tertarik dengan keratan akhbar ni..Ya Allah makbulkan lah hajatku untuk menjejak tanah suciMu..

Tingkatkan lah kekusyukan dalam solatku agar dapat melekat kat sejadah lebih lama macam si Yatt ni..siap boleh nampak azab seksaan kat akhirat sana..

Kalau boleh nak jugak nampak..Bukan apa selagi tak dapat petunjuk yang jelas ni, bukan main ligat lagi berbuat dosa sama ada sengaja atau pun tak

Kan kan kan? Hmmmm *muhasabah di pagi Rabu*

P/S : Untunglah Yatt.....

No comments:

Post a Comment